ChristenUnie behoudt raadszetel!

Bedankt voor uw stem 4zaterdag 24 maart 2018

De fractie en het bestuur van de ChristenUnie zijn zeer verheugd en dankbaar voor het opnieuw behalen van een zetel in de raad van de gemeente De Bilt. Ten opzichte van vier jaar geleden hebben we meer stemmen behaald, zowel in aantallen als in percentages. Vier jaar geleden kwam de ChristenUnie uit op een stempercentage van 3,51%. Nu zijn we uitgekomen op 3,68%. Het aantal stemmen voor de ChristenUnie bedroeg vier jaar geleden 760. Nu zijn we op 815 stemmen uitgekomen.

Theo Aalbers is ons raadslid in deze nieuwe raadsperiode en Michelle Schuurman en Anco de Rooij zijn de fractieassistenten voor de ChristenUnie.

Het is goed om te ervaren dat een christelijke stem er ook in onze gemeente echt toe doet. Onze gemeente is waardevol om je voor in te zetten. De ChristenUnie wil dat niet alleen doen; wij werken graag actief samen met burgers, kerken, belangengroepen en de politieke partijen. Kortom: Samen waardevol!

Op basis van de uitkomsten van de verkiezingen bepalen wij nu eerst onze positie voor de eerste oriënterende coalitiegesprekken. Deze gesprekken zullen wij in ieder geval coöperatief en positief tegemoet treden.

Archief > 2018 > maart