Matthias Nagel nieuw commissielid

Foto Matthias Nagel.JPGdonderdag 21 maart 2024

Falco Jansen vervangt ons raadslid Connie Brouwer gedurende haar tijdelijk verlof. Fractie en Bestuur zijn blij dat Matthias Nagel voor een nog nader te bepalen periode Falco gaat ondersteunen als commissielid.

Matthias is 18 jaar en woont in Westbroek. Hij studeert Bestuurs- en Organisatiewetenschap en is bestuurlijk actief bij zijn studievereniging. Politiek heeft de interesse van Matthias: hij is lid van Perspectief, volgt de Biltse politiek en heeft eerder Connie Brouwer al geadviseerd over het bestuurlijk-politiek complexe dossier over het bestemmingsplan Verwelius-terrein aan de Utrechtseweg in De Bilt.

De installatie van Matthias als commissielid vindt plaats in de raadsvergadering van donderdag 28 maart. Bestuur en Fractie hebben er groot vertrouwen in dat Matthias een waardevolle bijdrage kan leveren in het politieke werk binnen ChristenUnie De Bilt. Wij wensen Matthias daarbij Gods zegen en veel plezier toe.

Met de komst van Matthias als commissielid, heeft de ChristenUnie De Bilt nog één plek voor commissielid openstaan. Fractie en Bestuur hopen dat ook voor deze plek geïnteresseerden zich aanmelden.