Waardig ouder worden

1. Waardig ouder worden.jpgdonderdag 10 december 2020

De landelijke actiedag van de ChristenUnie op zaterdag 12 december staat in het teken van ‘waardig ouder worden’.

In 2017 lanceerde de ChristenUnie het manifest Waardig Ouder Worden om landelijk aandacht te vragen voor een fatsoenlijke en waardige ouderenzorg. Het manifest richtte zich behalve op de zorg ook in de dagelijkse omgang met elkaar.

De ChristenUnie heeft besloten om onze ouderen nogmaals onder de aandacht te brengen met een hernieuwd manifest in samenwerking met KBO-PCOB, Jan Slagter, Aedes, Bouwend Nederland, CNV, Koepel Gepensioneerden, Alzheimer Nederland, NOOM, Mantelzorg NL, Stichting Present, CGMV, Peter Prak (initiatiefnemer De Knarrenhof).

Ook de ChristenUnie De Bilt ondertekent het manifest Waardig Ouder Worden 2.0 tijdens de landelijke actiedag van aanstaande zaterdag.

Op hetzelfde moment zal partijleider Gert-Jan Segers in een online uitzending het vernieuwde manifest officieel bekrachtigen. Een mooie samenwerking rondom een thema wat ons aan het hart gaat! Kijkt u mee? De uitzending is op zaterdag 12 december te volgen vanaf 10.30 uur op ons eigen you tube kanaal: ChristenUnie - YouTube.

3. Waardig ouder worden.jpg